Doorgaan naar hoofdcontent

Resetting - Daisy de Waardt Massage en Motivatie trainer




Ik zal mij even voorstellen
Ik ben Daisy de Waardt
40 jaar en Moeder van drie prachtige kinderen.

Massage:
Als klein meisje had ik een droom.                    
Ik wilde ooit voor mijzelf werken.
Dus doelen stellen zat er al vroeg in.
Na verschillende banen zoals de
Bediening in de Horeca. 
Manager van een schoenen winkel.
Werken met gehandicapten.

Wilde ik iets doen met mijn eerste passie, masseren.
In 2005 ben ik begonnen met stoelmassage bij bedrijven. 
Na dat ik mij verschillende massage technieken eigen heb gemaakt zoals





Klassieke Massage (kneden en rekken van de spier),
Thaise Massage  (drukpunten),
Lomi Lomi Massage (soort rituele dans zeer ontspannende massage).
Ben ik ook tafel massages gaan geven,
dit doe ik mijn eigen praktijk ruimte in Alblasserdam. Binnen in de Sportschool Global Fitness.
Nog steeds na 12 jaar vind ik het geweldig om mensen klachten vrij, ontspannen en bewuster te laten zijn in hun eigen lichaam.
Dit doe ik in verschillende massage sessies.
Wisselend van 30 minuten voor alleen de nek en de schouders tot aan 90 minuten voor het hele lichaam. 
Aan de hand van wat jij nodig hebt pas ik mijn massage technieken aan. Van ontspannen tot aan meer ruimte in de spieren.
Het is toch heerlijk als je helemaal ontspannen bent en dan even niets hoeft te doen.


Geweldig toch dat jij je armen en schouders helemaal ontspannen kan laten hangen, zonder dat je het gevoel hebt dat alles aan elkaar trekt in je nek.
En echt super dat jij  jou hoofd weer over je schouder kan draaien.
Massage is onderhoud aan ons lichaam.
In een tijd van heel veel dingen moeten doen in zeer weinig tijd.  Stress..
Wanneer ga jij voor jezelf zorgen?
Maak die afspraak.
info@Resetting.nl vandaag nog..!!











Motivatie Trainer:
Doordat ik in mijn vrije tijd extreem duursporter ben.
Zoals een marathon over de Chinese Muur lopen met 20.000 traptreden, de Ben Nevis beklommen met extra gewichtsvest,
of als laatst in 2017 de Marathon des Sables heb gelopen samen met mijn man,  één van de zwaarste voetraces te wereld 237km door de woestijn van Marokko.
Is er nu ook ruimte voor mijn tweede passie Motivatie trainer.
Door ervaring geboren.



Kan ik mensen helpen die zich graag doelen willen stellen.
Maar waar het dan niet van komt of toch net niet genoeg Motivatie hebben om het doel te behalen. Dit kan verschillen van een nieuwe baan, je eerste 5 km gaan hardlopen of misschien wel die wereldreis gaan maken.
Door mijn ruime ervaring in de sport en het menselijk lichaam is het geweldig om mijn kennis te delen en andere mensen laten zien en ervaren dat doelen wel degelijk haalbaar zijn.


Iedere doel of training.
Iedere ervaring of uitdaging
Heeft mij sterker gemaakt ik ben verschillende spiegels tegen gekomen.
Deze spiegels brachten mij dichter bij mijzelf maakte mij sterker lichamelijk maar vooral mentaal.
Wil jij eens iets buiten je comfortzone doen..
Durf jij in het diepe te springen.
Of wil je  klachten vrij en ontspannen door het leven gaan het kan allemaal.
Mail naar info@Resetting.nl en maak een afspraak. Tot snel..!


Hou ook deze site in de gaten voor onze Motivatie groepen trainingen.
Deze organiseer ik samen met Linda Ouwens zij is de Motivatie Coach.
Door middel van sport, spel en oefeningen laten wij jullie zelf ervaren welke eigenschappen je nodig heb om je doelen te behalen.



PrijsLijst: Massage
30 minuten  26,00 Euro
45 minuten  36,00 Euro
60 minuten  46,00 Euro
90 minuten  62,00 Euro

In de wintermaanden is er ook de Hot Stone Massage
60 minuten 52,00 Euro.


Prijslijst: Motivatie Training
45 Minuten 36,00 Euro
Eén of twee personen per uur.
Een op maat gemaakte Training speciaal voor jou.


Prijslijst:  Motivatie Training
Maximaal 12 personen. Per persoon 45,00 Euro.
4 uur Training, Sport, Spel en opdrachten.

26 Augustus zie onze folder voor meer informatie.


Resetting werkt alleen op afspraak
Gevestigd: Sportschool Global Fitness
Voltastraat 3 in Alblasserdam

Of meer informatie.

info@Resetting.nl

Bellen of Appen  kan naar 06-42122510




Wil jij geen stress , leren loslaten.
 
Iets buiten je comfortzone doen!
 
Jou drukke baan met kinderen combineren.   Gewicht verliezen
Een marathon rennen. Meer energie hebben. Die prachtige wereldreis maken
 
Maar hoe doe je dat?       Kan ik dit eigenlijk wel?      Durf ik dit wel?
 
Doe mee aan onze :      Motivatie Training
26 augustus 2017
In Dordrecht
Van 09.00u tot 13.00u
€ 45,00 per persoon
 
    Wat kan je verwachten?
Een training met alle ingrediënten die je nodig hebt om je doelen te halen!

 
Individueel en als groep ga je aan de slag met:
·         Acceptatie
·         Balans
·         Creativiteit
·         Flexibiliteit
·         Motivatie
 En net als met alles wat buiten je comfortzone ligt, mag je erop rekenen dat je niet overal invloed op hebt, het niet allemaal gaat zoals je vooraf bedacht hebt en dat je alleen om leert gaan met al deze elementen door open te staan en positief te zijn.
 
Dit is jouw kans om eens iets anders te gaan doen!!
Je moet wel echt willen!  Ben jij erbij?

 Wij in ieder geval wel!
Jouw motivatie trainer Daisy en coach Linda…
 

voor meer informatie of om je aan te melden    Mail naar info@resetting.nl







Reacties